Od menadžera prodaje u transportu do marketinga: Moj put transformacije!

Svako putovanje u karijeri je jedinstveno, a moje je krenulo iz sveta transporta, kao Customer Success Manager (CSM). Na prvi pogled, čini se da su transport i marketing dva različita sveta, ali kako sam se razvijala u obe oblasti, shvatila sam da ih povezuje nekoliko ključnih faktora.

Rad sa ljudima: Osnova uspeha

Kao Customer Success, moj posao se bazirao na svakodnevnoj komunikaciji sa klijentima, rešavanju izazova i stvaranju čvrstih odnosa. Transportna industrija me naučila važnosti usluga i kako zadovoljstvo klijenata može da izgradi poverenje i dugoročne odnose.

Povezivanje i rešavanje problema

Na mom ranijem poslu, često sam imala priliku da brzo reagujem na izazove, ali ono što me je privuklo marketingu jeste njegova proaktivnost. Umesto da čekam na probleme, želela sam da stvaram pozitivne, inspirativne trenutke za klijente i publiku.

Zašto marketing?

Marketing nije samo prodaja proizvoda – on je umetnost kreiranja iskustava. Uočila sam da je suština oba posla ista: povezanost, komunikacija i stvaranje vrednosti. U marketingu mogu koristiti svoje veštine iz CSM-a, ali na način koji mi omogućava da kreiram strategije i priče koje povezuju ljude na dubljem nivou.

Novi horizonti: Od reakcije do kreacije

U marketingu ne čekam da se izazovi pojave, već unapred planiram kako da kreiram sadržaj, kampanje i iskustva koja će inspirisati i angažovati publiku. To je ono što me pokreće – želja da povežem brendove sa ljudima kroz autentične priče i jedinstvena iskustva.

Moj prelazak iz CSM-a u marketing je pokazao da su ove dve oblasti zapravo veoma slične. Oba se bave povezivanjem ljudi, komunikacijom i stvaranjem vrednosti. I dok je transport bio moj prvi profesionalni dom, marketing je postao moja nova strast, jer mi omogućava da kreiram, inspirišem i povežem ljude na jedan dublji, značajniji način.

Ovo je moj put – od rešavanja trenutnih problema kao CSM, do kreiranja dugoročnih marketinških strategija koje imaju moć da transformišu odnose. Svaki korak je  svaki izazov i svaka lekcija koju sam naučila, deo mog puta prema budućnosti ispunjenoj marketingom